Mini-Market – oprogramowanie dla sieci sklepów

Mini-Market – prosty i intuicyjny program do prowadzenia sprzedaży w sklepach sieciowych Mini-Market pozwala skupić całą uwagę personelu sklepu na prowadzeniu sprzedaży i obsłudze klienta; wszystkie inne procedury są uproszczone i zautomatyzowane, np. zamawianie i przyjmowanie towaru do sklepu. Mini-Market – program dla sklepu w sieci

Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane. Mini-Market można dostosować do potrzeb dowolnej branży dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji panelu pracy kasjerów. Panel może być skonfigurowany zarówno dla ekranów dotykowych jak i zwykłych klawiatur. Produkty mogą być dowolnie opisane i sparametryzowane np. poprzez przydział do drzewa asortymentów, przez rozmiary, kolory itd. Do produktów można przypisać zdjęcia i wyświetlać je na panelach lub też w informacji o towarze. Mini-Market zapewnia oszczędność czasu na wprowadzaniu dokumentów dostaw w sklepach – dzięki wprowadzaniu dostaw w centrali i potwierdzaniu poprawności dostaw na sklepie przy pomocy kolektorów (nie przepisuje się danych). Mini-Market daje Personelowi w sklepie możliwość sprawdzenia stanu towaru w innych punktach sieci i zamówienia go dla klienta. Mini-Market obsługuje systemy lojalnościowe – zarówno te oparte na punktach jak i rabatach. Reguły ustalane są centralnie, a odczytanie karty automatycznie uwzględnia reguły rabatowe na transakcjach. System lojalnościowy pomaga skonfigurować spersonalizowaną ofertę dla klienta. Mini-Market obsługuje urządzania typowe dla sklepu m.in.: drukarki fiskalne, drukarki paragonowe, wagi etykietujące, wagi przykasowe, sprawdzarki cen, liczniki klientów, kolektory danych, drukarki etykiet. Mini-Market raportuje na bieżąco do Centrali dane ze sklepów, m.in. jakie sklepy miały obroty, jaką marżę zrealizowały na sprzedanych towarach, ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetkach w każdym ze sklepów Mini-Market umożliwia podgląd stanów towarów, na bieżąco, w czasie rzeczywistym – zarówno w sklepie jak i w Centrali – dzięki czemu można błyskawicznie zadecydować o dodatkowej dostawie lub przerzuceniu towaru pomiędzy sklepami Mini-Market obsługuje wersje wielojęzykowe – umożliwia to wprowadzenie jednolitego systemu dla całej sieci sklepów niezależnie od kraju lokalizacji.

Pobierz darmową wersję demo i sprawdź, dlaczego jest to rozwiązanie właśnie dla Ciebie

 

Zarządzanie siecią sklepów Do zarządzania siecią sklepów wyposażonych w Mini-Market stosujemy oprogramowanie PC-Market 7 w wersji ze zdalnym zarządzaniem cenami na kasach: PC-Market 7 w Centrali i Mini-Market w sklepach – rozwiązanie zaprojektowane do obsługi sieci sklepów własnych lub pracujących w ścisłej franczyzie. W takim modelu rolę centrali dla programów Mini-Market pełni program PC-Market 7. Dzięki takiemu rozwiązaniu w centrali automatycznie możemy skorzystać z wszystkich funkcjonalności i modułów jakie oferuje PC-Market 7. Centrala sieci sprawuje ścisły nadzór nad pracą każdego sklepu, zarządza asortymentem i cenami, prowadzi analizy i podejmuje decyzje zaopatrzeniowe. Opis systemu dla sieci sklepów Przykładowe branże, w których zastosowane zostało rozwiązanie PC-Market oraz Mini-Market: – spożywcza – piekarska – ciastkarska – cukiernicza – mięsna – drogeryjna – gastronomiczna – fashion – obuwnicza i wielu innych. Masz pytania dotyczące rozwiązania Mini-Market i PC-Market? Napisz do nas na market@insoft.com.pl, lub zadzwoń: +48 12 415 23 72.